Bred rygg och starka ben

Jag har ju en liten podd med Lady Dahmer och Flickvänsmaterialet. Jag lyssnar aldrig på podden för jag är så generad över hur mycket jag pladdrar och hur jag missade alla roliga skämt jag kunde sagt, men nu såg jag att härliga Matilda (antagligen min favoritbloggare nu) hade refererat till något förmodat roligt jag sagt. Så då lyssnade jag. Det var inte så roligt men det var ändå helt okej. Min favoritdel av podden var antingen när jag, full av harm och naked apple-cider läxade upp Hanna om introt till SKÖNHETEN OCH ODJURET, alternativt när jag sa ”Män är så dåliga. De måste alltid har ‘man’-nånting i namnet på sina produkter. Typ MAGnificent. Eller, nej….” En annan kul grej var att jag skulle leta mig fram till det klippet och varenda gång jag lyssnade var det jag som pratade.

En gång frågade någon hur min optimala kvinna skulle se ut. Jag sa att hon skulle vara ganska kort, ha bred rygg och starka ben, kanske lite konstigt utseende i ansiktet men ändå inte liksom ful trots att det inte fanns några direkta snygga drag, och sen kom jag på att jag beskrev mig själv och att det ju var rätt gött. Det kan vara sömnbrist, det kan vara att jag äntligen har fått blodblandade flytningar, det kan vara att alla har fått liv som gör att jag måste ha låtsasvänner eftersom jag är så ensam, men just nu är jag min favorit.

DSCF3256

Här får ni en semesterbild från när jag drack cocktails och nån tjej blev full och strippade i fontänen. Efter kanske 15 minuter kom en servitris springande och skrek NO, NO, IT’S KNIVES IN THERE och så fick hon sluta för hon kunde skära sig och förblöda.

DSCF3262

Typ såhär mår jag alltid när vi poddar. ❤

3 thoughts on “Bred rygg och starka ben

  1. Det är ju synd då att din favoritbloggare är så jävla slö på att blogga! Förresten var det med Skönheten och odjuret min favoritdel med. Förstod precis vad du menade!

  2. Ville bara säga att jag tycker att du har blivit den främsta anledningen till att jag lyssnar om och om igen på diverse avsnitt från er podd, till stor del håller jag med om dina åsikter gällande feminism såväl att jag är oerhört svag för din sarkasm och humor!

Kommentera

