Lördagkväll som vuxen

Åh, mina lördagkvällar som vuxen är mycket roligare än de jag hade som ung. Låtsas jag iallafall, för det finns ju inget alternativ.

Apporpå mitt förra förtvivlade inlägg om hur jävla jobbigt det är för mig och andra damer i min omgivning att ha heterosexuella romantiska relationer vill jag bjuda alla på min nya favorittråd på Familjeliv:

Lessen fruTrådstartaren har klantat sig lite. Först pushade han sin fru att göra abort med löften att stötta henne, sedan orkade han inte stötta henne, och sedan orkade han inte bry sig om henne i resten av relationen heller utan orkade bara göra saker han tyckte var roliga för det var han ju inställd på. Bra tips för att trösta lessna frun sökes, då hon åker till akutpsyket om 15 minuter. Trådstartaren fick jättebra tips, och några tråkiga reaktioner också.

PsyketDet roligaste är när de uppenbara trollen lyckas hitta någon som håller med dem eller backar upp dem.

Inte mindre än två filmer ikväll: BOXING HELENA och MIAMI CONNECTION. BOXING HELENA var trashigare.

Kommentera

