Glaskupan (v. 0,1)

Jag hade egentligen tänkt blogga om Glaskupan men är inte mogen riktigt ännu. Låt mig samla mina tankar kring ämnet kultur och Glaskupan och konstnärer. Låt mig samla kunskap av mina kloka läsare: vad är ni intresserade av? Jag har 1001 bloggidéer varav noll och intet verkar speciellt intressant.

Får inte frågefunktionen att fungera, men jag vill fortfarande veta. Bryr du om mig alls så svarar du!

PS. Har alltså problem med datorn + jobbar väldigt mycket övertid på jobbet dvs mycket lite tid at skriva på. Därför viktigt att jag skrivet rätt.
2 thoughts on “Glaskupan (v. 0,1)

  1. Jag är intresserad av allt möjligt. Möjligt att jag missförstår frågan, men jag låter det ”slide” för att det är lördag och jag är lat! Och jag har ingen aning om vad Glaskupan är för något.

Kommentera

