What a difference a day makes

Så. Nu har jag bloggträffat med inte mindre än tre bloggare och är därför nu en bloggslampa. På busshållplatsen i västerås stötte två äldre damer ihop med varann och den ena sa att hon skulle till stockholm och förlusta sig, hehehe, och det känns som att inget kunnat göra min helg lika bra som den tantens, men den var bra. Sara var trevlig, diskussionerna var intressanta, maten var god, kaffet var starkt, sängen var skön och hela staden låg som en sovande katt i snötäcket. Eller som en död katt med tusen miljoner människolarver som maskar fram och tillbaka över kadavret. Jag har också lärt mig blogga från telefonen.

Hur var er helg? Var den lika bra som min? Jag hoppas det.

Kommentera

