Trend

Jag vet. Jag vet att jag bara skryter med mitt vackra barn som en klysha, men jag tycker att det är helt sjukt att en så ful människa som jag själv kan få ett sådant makalöst välskapt barn. Jag har gjort något bra, givetvis vill jag skryta. Titta! Titta på mitt barn! Nu är han i trotsåldern, så det är tur att jag fortfarande är så ytlig och tycker att hans trevliga yttre är imponerande nog att inte bara lämna honom på en kyrktrappa.

Idag lyckades jag klippa sonens naglar och hår. Det händer inte ofta, skall jag säga. Han flippar ur totalt och jag är nära barnadråp av misstag varje gång.

Låt oss påminna oss hårutvecklingen hittills. Såhär såg alltså sonen ut precis innan jag klippte honom för första gången.

Au naturelle

Mmm, mycket vackert! Men hur mycket sötare blev han då när jag stylat till honom?

Framgång!Mycket sötare! Eller, egentligen inte, men skönt att han kan se ordentligt så han inte spiller när han äter.

Men sen växer det ju ut igen.

Caramba

Jag tyckte det var ganska nyligen jag klippte ungen men det var ju faktiskt i somras.

Jag börjar också sakna sommarenOch nu tycker jag ändå att det börjar se ganska bra ut. Bröderna Lejonhjärtahåret är tacksamt att klippa och är lättskött. Övning ger färdighet.

Ta-dah!

3 thoughts on “Trend

  1. Ping: Barnblogg | mondokanel

Kommentera

