: O What the what?!

Jag fattar inte grejen med niotillfem. Jag fattar inte. Hon är säkert skitbra men jag fattar inte. Niotillfem är bloggvärldens ORANGE IS THE NEW BLACK. Hon är bloggvärldens HOMELAND. Jag fattar fan inte. Hon är världens populäraste och jag försöker, men jag fattar inte. Nåja. Man kan inte fatta allt.

Trodde jag!

Visar sig att niotillfem inte alls är bloggvärldens HOMELAND, hon är bloggvärldens very sexy baby.

Herregud!

PS. Åsiktsregistret påminner mig om att jag bloggat om niotillfem tidigare. Vad är det med mig och jämföra niotillfem till stora, trista tv-serier?

3 thoughts on “: O What the what?!

  1. Jag gillar inte att vara den som är den, men jag förstår mig verkligen inte på hennes blogg heller. Eller snarare, varför det är så många som höjer till skyarna. Jag har tagit några vändor och begriper inte.

    • Nä. Jag tyckte OITNB var tradig, jag gillade inte LOST-formatet och avskydde huvudkaraktären. Första avsnitten var lustiga, men när man fattade att det inte kom längre i utvecklingen blev jag uttråkad. Fast det är ju min grej – det är ju en enorm serie och jag böjer mig för allmänhetens åsikt, den måste ju vara bra. Jag bara fattar inte. (Ge mig ett år eller så, så skall jag försöka igen. Det funkar ibland.)

Kommentera

