Hormonella störningar

Min menstruella cykel är ju lite mysko numera pga stress och trauma, alltså vet jag aldrig riktigt vad som händer. Är jag gravid? Är jag tjock? Är jag depremerad? Är jag premenstruell? Ingen vet!

Idag hade jag utbildningsdag med nya jobbet hela dagen. Jag grät till en utbildningsvideo. Ni vet, de där internvideorna som de visar för folk som redan tackat ja och inte kan fly.

Jag grät. Inte en gång. Två gånger.

Jag vet inte ens om jag hoppas på att jag är gravid eller att jag har pms som påverkar mig så mycket eller att jag bara är sådan som person. Jag vet inte vilket alternativ som är minst upprörande.

One thought on “Hormonella störningar

  1. Jag är all the above, förutom gravid då. Grinar för allt och PMS’ar. Det är bra härligt va, alla kollegor har sett en grina minst två gånger. Jag är hon som är hon, liksom.

Kommentera

