Jag önskar att jag vore lite mer äventyrlig

Jag har ju som sagt barn, och är redan innan dess ypperligt tråkig som person. Jag har numera blåsor runt ögonen av sömnbrist, och min piffning sträcker sig till att ta på mig vigselringen igen efter att ha torkat bajsig barnrumpa (och tvättat händerna). Det är egentligen rätt synd, för titta så snyggt min gamla gymnasiepolare har gjort.

Det här diademet – sjukt snyggt.

Rosdiadem - Rosa
Den här bikinin med volang – sjukt snygg.
Bikini med prickig volang
De här godissvampörhängerna – ser sjukt goda ut.
Godissvampar örhängen

Dessutom är det jäkla överkomligt i pris. Enda kritiken är väl att storlekarna ser ut att vara lite väl små, men då kan man å andra sidan sy ut dem med den här blygsamt prissatta handsymaskinen.

Handsymaskin

PS. Menar inte att skämta bort problemet vi lite större damer har att hitta snygga designerkläder till överkomliga priser. Skämtar om det, inte bort det. Funderar allvarligt på att köpa lite tårt- eller godissmycken och ha på mina tjockisdagar då jag är lite extra svullen (16 dagar i månaden) som statement.

PPS. Inte ett sponsrat inlägg, är genuint impad och spontanskriver.

Kommentera

