En grattis, två grattis!

Två av mina favoritbloggare är på smällen, och bägge är glada över detta! Det är ju fantastiska nyheter!

Stort grattis till Mymnos, Karin, som är så jävla bra och härlig. Och stort grattis till Emmisen som också är så jävla bra och härlig.

Jag är verkligen helt glad. Att ha en unge är så jäkla underbart att jag är helt överlycklig att ni kommer få uppleva det. Jag hoppas helt allvarligt på mycket uppdateringar om era graviditeter, många magbilder och gärna lite gråtbilder av när ni sitter och gråter till reklamer av alla hormoner.

Hurra!

2 thoughts on “En grattis, två grattis!

  1. Haha, men vad gullig du är! 🙂 Tackar å bockar! Jag har ju tyvärr slutat spy, men det området ser jag att Emmisen redan paxat. Jag gråter dock mkt, igår föll jag i min älskades armar och sa att jag vill att vi blir gamla ihop. Såååå sexigt… Nåväl.

Kommentera

