Mors dag

Idag är det mors dag (fort, stäng ner sidan och hasta in på interflora.se, de tar nog fortfarande beställningar för leveranser i eftermiddag!) (skojar bara, alla mina läsare är kvinnor och är därför genetiskt programmerade att planera inför fördelsedagar och högtider med god förbehållning). Det har redan nu börjat dråsa in mejl till mig av följande karaktär:

Änglar utan vingar

Änglar utan vingar. Det kan vara jag, men låter det inte lite udda? Jag vet inte om det är en komplimang så mycket som en uppmaning eller rentav ett hot. Till shoppen!

4 thoughts on “Mors dag

  1. Ja, jag blir så trött på den könade reklamen. Har den senaste veckan fått veta vad jag SKA gilla eftersom jag är kvinna och mamma. Inget om vad jag verkligen gillar :-/

Kommentera

