Bloggträff med Åsiktsregistret

Jaha, idag var det som sagt mors dag (jag skriver alltid fel först och skriver ”mord dag”). Jag firade med att prata lite med min mamma, men resten av dagen upptogs av en blygsam bloggträff med Maja som skriver Åsiktsregistret. Mina trogna långtidsläsare kanske minns min bloggträff med Maggie May, en bloggare som inte bara skriver bra utan också läser bra eftersom hon är den enda som är med i min bloggutmaning.

Följer lite bilder från bloggträffan:

Först var vi såhär glada att det var dags för Maja att åka hem.

Sedan berättade jag en historia som jag blev upprörd över, men som Maja lyssnade på mycket artigt.

Efter alla bilder ville sonen vara med och se hur det kändes att posera. Det bör tas på allvar.

Jag firar dagen genom att titta på DEATH SMILES AT MURDER med Klaus Kinski (som våldtog sina två döttrar i verkligheten), Ewa Aulin som var den internationella Fröken Tonåring ett tag, och Luciano Rossi som är en sådan fantastisk karaktärsskådespelare. Jag firar den ytterligare genom att titta på THE KLANSMAN, kanske en av de tre mest rasistiska filmer jag sett, med O.J. Simpson, Lee Marvin och Richard Burton, de två sista i extremt långt gånget alkoholmissbruk. Så… ja, i stort har ju dagen varit en väldig framgång.

Ursäkta min halvhjärtade utläggning, jag spenderar 6/7 av min uppmärksamhet på THE KLANSMAN. Åh nej, de kastrerar en broder!

God kväll.

3 thoughts on “Bloggträff med Åsiktsregistret

  1. Vilka fina bilder det blev, ett instagramfilter på det och man kunde nästan tro att det var Elsa Billgren och Niotilfem-Sandra som stod där och bloggträffade!

Kommentera

