Åh, vilken härlig dag!

Från och med nu kommer det nog inte att bli så mycket bloggande. Anledningen till detta är att jag mest bloggar för att jag inte kan göra något annat, medan jag nu har tusen saker att göra i det vackra vädret.

Jag hade tänkt skriva ett kritiskt inlägg om Brunheten. Brunheten har skrivit arga inlägg om både Sanna mina ord och Underbara Clara, två av mina favoritbloggare, och jag ville skriva argt tillbaka fast jag egentligen visste att det inte spelar någon roll, inte har med mig att göra och inte är något jag kommer att vara speciellt glad att jag gjorde. Men sedan verkar det inte värt att lägga tid på, i och med att solen skiner. Hade även tänkt skriva ett inlägg om mina egna känslor om inspirationsbloggar, men igen, solen sken.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om KILLER JOE, eftersom det är den mest romantiska kärlekshistoria jag sett på år och dag och Matthew McConaughey är en sådan läckerbit. Men så var det ju så soligt, så jag skämmer bort er med en bild av McConaugheys vackra ansikte istället.

Mmmm, vilken läckerbit!

Vad hände mer? Jag hade tänkt blogga lite mer om hur mycket jag ogillar filmen CRASH och hur jag föraktar Oscar-kommitén, men så blev det inte av eftersom jag var ute och glassade i solen istället.

 

One thought on “Åh, vilken härlig dag!

Kommentera

