Homotrist

Jag hade en liten crush på Stephen Fry ett tag och hade gärna velat föda Jeeves barn. Faktum är att det händer lite då och då att jag går och vill föda någons barn, bara för att få höra att personen är homosexuell, eller heterosexuell om det är en kvinna som det handlar om. Men där hade jag ju inte behövt föda spontanbarn i vilket fall, där hade det ju behövts mer planering och då hade jag förhoppningsvis kommit till mina sinnen och ångrat mig, för jag vill ju inte ha fler barn.

En annan man på listan är Sherlock Holmes, som låter som en riktigt superattraktiv människa.

Har ni någon som ni önskar att ni kunde göra barn med/inte göra barn med (beroende på om de tillhör samma kön eller det andra könet) men där ni blivit grymt besvikna över deras sexuella läggning?

5 thoughts on “Homotrist

    • Det spelar ingen roll för mig. De flesta karaktärer jag tycker är läckra är iallafall sådana som skulle vara döda idag. Men så jag är ju väldigt strikt i mina romantiska fantasier – när jag fantiserar om att dejta Sherlock Holmes kan jag inte undvika att tänka att Sherlock antagligen skulle tyckt att jag var ganska dum, och dessutom har jag mens nu så jag är inte på något dejthumör, eller vad det nu kan vara. Sådant är viktigt för mig, men knappast att de inte existerar i verkligheten. Tänker du om något sådant?

      • Gud ja. Jag är sämst på fantasier eftersom jag tänker alldeles för mycket. När jag var i ett icke-öppet förhållande kunde jag över huvud taget inte sexfantisera om folk för att jag stördes för mycket av att det ändå inte skulle funka, jag fick dåligt samvete osv. Tänker alltid dialogen på engelska om det är en utländsk person. Fast jag brukar också kunna fantisera ihop att jag är en annan person, då kan det funka bättre.

  1. Åh Jeeves har jag också haft en crush på. Har fått det på andra homosexuella skådisar/karaktärer också. Fast om jag vet att de har en läggning jag inte delar i förväg gör det inte så mycket, kan var en extra tjusning i det t o m (förlåt, jag exotiserar!). Hm, men säkert har jag blivit besviken. Får fundera vidare.

    • Ja, det tycker jag verkligen. Det är ett ämne värt att fundera över både länge och väl.

      Spännande att exotisera någons sexuella läggning sådär. Det önskar jag att jag också kunde göra.

Kommentera

