Ingen bra idé alls.

Facebook tycker att jag skall ta tillfället i akt och bli försöksperson för ett nytt viktminskningspreparat.

Nej tackPersonligen satt jag precis och funderade på om jag skulle ta och försöka gå upp lite i vikt, eftersom jag saknar mina gamla ryggvalkar, men även om jag nu försökte bli lite ”healthy” som sidan föreslår, så hade jag nog inte valt att äta tabletter. Någon tablett de sålde på Irland hade den otrevliga effekten att man fick ojligt, svart avföring droppande ur ens bak utan att man kunde göra något åt det, och föreslog på paketet att man bar mörka byxor och hade ett extra par byxor tillgängliga när man var på jobbet eller hade ett viktigt möte. Med tanke på att man antagligen tar tabletterna i förhoppningen att någon skall finna en attraktiv nog att ligga med en, så är det ju inte bra att ens bak går bärsärk vid olämpliga tillfällen. Och om de inte ens testat tabletterna så vet de ju inte ens vad man skall ge för bra tips, så då står man där helt oförberedd med ett spår av avföring mellan ens skrivbord och kaffemaskinen på jobbet sedan.

2 thoughts on “Ingen bra idé alls.

Kommentera

