Glädjespridaren Lisa, hurra hurra

Jag är faktiskt inte alltid sur och bedrövlig. I min privata sfär är jag visserligen tjurig kanske 70% av tiden, trött 85% av tiden och glad 45% av tiden. Detta går ihop eftersom man kan vara dessa saker samtidigt. I vilket fall finns det sådant som gör mig glad, och det vill jag dela med mig av här.

Vilken pudding! Men titta här, vilken pudding, miaow! Mmm, lilla läckerbiten.

SPASMO-trailern. Titta på den här trailern och försök att inte fyllas av en enorm glädje, bara att veta att du lever och att detta finns och att ni existerar i samma värld. Det går inte.

Jag hade även med en riktigt sentimentalfin video med mig själv och sonen, men det verkar inte fungera. Det får bli lite trams istället.

Kommentera

