Ny podcast! NSFW

Bäste läsare och tittare av klassisk erotika! Hur har helgen varit? Tillåt mig att sätta guldkant på tillvaron med en ny podcast jag sniffat reda på, med namnet The Rialto Report. Och vem döljer sig under podcast-luckan nummer två? Ingen annan än George Payne, den mytomspunne sadisten! Varsågod, bloggläsare!

Jag har inte hört något från George sedan jag råkade snubbla över hans fina träningsvideo, NO PAYNE NO GAIN, där George ger ett lika kokainintensivt intryck som vanligt. För den nyfikne sägs det även att George inte ens var bisexuell utan bara homosexuell och grymt desperat. Han sägs ha tillbringat de sista tio åren eller så inlåst i en källare, med en fru som bara tar av kopplet och släpper ut honom för att gå och lösa ut sina royaltycheckar som folk skickar lite då och då, men detta skriver jag innan jag lyssnat på podcasten. Åh, jag är så nyfiken!

George Payne är kanske mest känd för sin roll i THE TAMING OF REBECCA där han spelar en ondskefull rektor / barnhemsföreståndare för ett vuxenbarnhem (??). I en frenetisk scen som gör att ögonen tåras på den hårdaste av åskådare sticker Payne en säkerhetsnål genom bröstvårtan på skådespelerskan Velvet Summers, och det ser inte fejkat ut. Massmördaren Steven Pennell återskapade den scenen med flera av sina offer, och när han arresterades hittades en videokasett av filmen i hans videospelare.

Så grattis, kära läsare. Söndagen avslutas med guldkant.

Kommentera

