En ny stulen lista

Tackar tackar Karin, den här snor jag pronto.

namn: Lisa
längd: Sist jag mätte, 160 cm.
är du nöjd med den?: Oh ja. Att vara väldigt kort är underbart.
smeknamn: På mitt gamla jobb kallades jag Mad Dog och Tango, men de verkar inte ha följt med i flytten.
hur känner du dig idag?: Lugn. Katastrofen har inträffat, alla är magsjuka. Nu kan jag slappna av.
är du kär: Alltid. Eller, typ alltid, inte när jag är arg.
favoritserie: Just nu väntar jag på Mad Men och Breaking Bad, och de är ju mycket bra. Tror jag njutit mest av The Wire.
har du någonsin färgat ditt hår svart?: Jag tror det, när jag var i yngre tonåren.
favoritlåt: Just nu lyssnar jag mycket på Fragancia.
kött eller inte: Jag äter inte rött kött. Min mage klarar det inte. Fisk däremot kan vara fantastiskt gott.
sommar eller vinter: Spelar ingen roll. Vinter är fantastiskt, sommar är också trevligt. Säsonger, liksom.
skåne eller norrland: Oj. Ingen aning. Norrland, antagligen.
vad vill du bli när du blir stor: Jag är redan stor. Jag blev vad jag alltid velat bli – ingenting.
favorit tv-program: Tittar så himla sällan på tv.
senaste konsert: Kebnekajse, för ett par månader sedan. De var bra.
snyggaste tröjan: Har inga speciellt snygga kläder. Jag har en trevligt svart tröja jag brukar ha när jag går ut.
planer inför helgen: Nej.
har du bil: Nej
chocklad eller lakrits: Lakrits
kaffe eller läsk: Kaffe
bästa känslan: Sonkramar. Eller post coitus.
smör eller margarin: Smör i matlagning, margarin på mackan. Orka vänta en halvtimma på att få bre mackan.
vad gör du om 10 år: Lever jag så länge så hoppas jag på att jag gör precis samma som jag gör nu – ingenting.
dum och snygg eller smart och ful: dum och ful. Eller, inte speciellt smart och inte speciellt snygg.
människa som gör dig enbart glad: Finns inte.
människa som gör dig enbart ledsen: Katrin
favoritläsk: Sprite

brukar du gå på mcDonalds: Nej. Har inte varit där på åratal.

är du utländsk: Nej

eminem eller britney spears: Eminem
favoritdjur: Tapir
snyggast just nu: Jag själv går banne mig inte av för hackor

när fikade du senast: Minns ej. Ett par veckor sedan, kanske.
kan du böja benet över huvudet: Japp.
favoritpose: Ingen som jag tänkt på.
bäst just nu: Sonen är strålande glad fast han är magsjuk.

Kommentera

