Menstruationen

Jag gråter ofta av ingen anledning alls. Idag fick jag se den här videon och grät så jag grimaserade och typ fick spottbubblor ur munnen.

Är det för att jag snart kommer att få mens eller för att jag är lite skör i huvudet och tårkanalerna? Kalendern säger att jag snart kommer att menstruera, bara ett par-tre veckor kvar kanske. Inte undra på att jag är så svullen. Igår efter middagsrasten på jobbet frågade jag en tjej vad hon tyckte att jag skulle göra nu när man ätit sin potatissallad och druckit sitt kaffe, och hon sa att jag gott kunde gympa lite. Det blir ett inlägg i kategorin kuken.

PS. Min favoritdel av videon var hur det inte var kö till toaletterna.

Kommentera

