Helvetes jävlar!

Jag har en timma om dagen för mig själv. Oftast väljer jag att sova på den timman eftersom jag är en normal, sund människa med normala prioriteringar, men idag försökte jag blogga. Det blev en bloggutmaning om SAVAGE STREETS med Linda Blair, aktuell ifrån youtubesensationen HOW TO GET REVENGE.

Jag tillbringade alltså en timma med att skriva en lustig sammanfattning av karaktärerna, dra teman om känslomässiga skador och fysisk sjukdom mellan film och känd klassisk litteratur, ta upp olika klassiska stereotyper ur filmen som framställs helt beroende på sin sexualitet… och så publicerade den inte. Den sparade inte ens. Min fina recension – borta.

Jag lägger det här inlägget i kategorin Kuken.

Kommentera

