Bloggträffen

Jag har ju glömt att lägga upp dokumentering på bloggträffen med Maggie May. I bloggvärlden innebär ju detta att det aldrig hänt, men det gjorde det och jag tog en bild för att bevisa det.

DSCF2332

Ha ha ha, du är för rolig, Lisa!

Jaha, så här blev den. Inte så himlans jättebra, men det var den enda jag tog så den får ni hålla till godo med. Som ni kan se har vi väldigt roligt, vi har precis talat om spaghetti westernfilmer och jag sa något underhållande som typ ”spaghetti western är verkligen en matig genre, tyvärr har jag inte så mycket kött på benen, man får ju inte se sig mätt sådär hemskt ofta”, och så skrattade Maggie och det är det jag fångat här. Med andra ord är alla som vill ha en rolig afton (där jag dricker vin och pratar om saker jag tycker är intressanta) välkomna hem till mig.

Så tittar jag på alla andras bloggar, och alla andra har ju mycket bättre bilder än vad jag har, mina har ju sådana extrema skillnader mellan ljus och mörker och så ser alla sådana där ut jämt. Borde jag investera i en ny kamera? Skall man bli storbloggare är det kanske en investering man inte kan klara sig utan.

3 thoughts on “Bloggträffen

Kommentera

