Herman och Chris

Idag var jag och tränade med min mamma och lade då märke till att Aftonbladet har varit vänliga nog att varna Chris O’Neill att Herman Lindqvist inte tycker att han kan fortsätta såhär. Jag vet inte riktigt vad Chris O’Neill har gjort utom att stoppa snoppen i en svensk prinsessa och sen förlova sig med henne, men det svåraste kommer nog att bli att försöka förklara för Chris varför han skall bry sig om vad Herman Lindqvist tycker. Jag är svensk och jag förstår inte varför någon bryr sig om vad Herman Lindqvist tycker. Det kanske borde vara en del av svensk-testet som alla talar om att invandrare borde klara av för att bli svenskar, jag har helt uppenbart varit utomlands för länge, min svenskhet är förstörd. Jag tycker Herman ser ut som Helge Skoog, tänker jag inte efter blandar jag ihop dem och så blir jag ännu mer förbryllad varför någon bryr sig om vad han tycker, jag känner ju Helge Skoog bäst från Ture Sventon och inte från samhällskommentarer. Som om Chris O’Neill behöver kommenteras. Som om något av det här är nödvändigt.

För min del känner jag inte hur Chris kan sjunka lägre än han redan gjort i.om. förlovningen och allt mediatrams som det medfört om han så sätter sig på ett Nobelbord under middagen och bara bajsar och bajsar hela kvällen igenom.

Annat som har hänt är att det var så kallt idag att jag valde att inte bära någon bysthållare för att värma upp mig lite. Om du inte förstår hur det blir varmare utan detta plagg är du uppenbarligen en man med normal överkropp eller en kvinna med mindre behag. Sen jag var runt tolv har jag inte bara kunnat hålla en penna, jag skulle kunna hålla skådespelaren som spelar Tony Soprano under ena bröstet utan att han ramlat loss. Nema problema.

7 thoughts on “Herman och Chris

    • Visade han långfingret? Inte undra på att Herman rasade, eller att hovet rasade eller att kungen rasade. Då är det bäst att vi vänder oss till Herman Lindqvist, så att han kan vägleda oss i denna mörka och förvirrande stund. Jag borde aldrig ha hånat Herman, vem annars kan vi lita på att säga det som behövs sägas till vår framtida prins? (kräks kräks kräks)

      Förresten läste jag en sån rolig rubrik på SE & HÖR för ett par dagar sedan. Det stod typ ”STACKARS PRINSESSAN LILLIAN (eller vem det nu var): MAKEN VISAR KÄNSLORNA FÖR NITTONÅRIGA POJKEN ÖPPET”, och så hade de en bild ihopklippt där hon kungligheten såg ledsen ut och maken såg arg ut och nittonåringen såg lymmelaktig ut, och på något sätt har de missat att rubriken verkligen låter som att prinsessans man har ett förhållande med hennes son. Eller vem det nu var. Bilden antydde att känslorna inte var så varma, men jag läste givetvis inte själva artikeln.

      • Höger långfinger till råga på allt. Det är inte klokt. Killen som fått 46 kr i kompensation från SJ för att tåget skakade fick inte det utrymme han förtjänade i tidningen pga att Chris uppförande överskuggade det han varit med om.

Kommentera

