Tant Lisa

Jag funderar på att köpa en symaskin så jag kan börja sy alla sonens kläder, precis som riktiga kvinnor gör.

Jag bakar nästan allt vårt bröd nuförtiden. All kyckling styckas för hand av en Mondo Kanel, morgongröten serveras med hemmagjort äppelmos, jag skrubbar golvet med såpa och äppelcidervinäger. Det finns alltid papper inne på toaletten och dessutom hushållspapper så man slipper sitta med dasspapper vid bordet när det kommer folk. Jag tvättar tvätten med ättika men jag är ändå inte sådär glad och rosig som man skall vara. Folk tror att jag är mitt barns mormor. Det är inte rosigt.

Ikväll skall jag kolla på BLUE VELVET. Det är en sån där film jag skäms över att jag inte sett än, den är ju hur känd som helst, alla har sett den utom jag. Daddy wants to fuck.

One thought on “Tant Lisa

Kommentera

