Underbara Lisa igen

Nu är mina soltorkade tomater färdiga. 3/4 gick åt till att göra typ en liter pesto. Vad jag skall göra med så äckligt mycket pesto är oklart, men om ni är riktigt snälla får ni se en bild av mitt kylskåp där peston och tomaterna står i underbara återförslutbara glasburkar. En av glasburkarna hade tidigare torkade trattkantareller i sig. Underbart! Hade jag inte luktat så illa, varit så hårig, och hade jag inte fortfarande varit iklädd pyjamas klockan 12,29 hade jag varit riktigt inspirerande.

One thought on “Underbara Lisa igen

Kommentera

