Barnvakt

När jag skulle gå ut första gången efter att vi fick en unge sa min man att han såg fram emot att vara barnvakt. Jag lackade ur totalt eftersom det väl knappast kan räknas som att sitta barnvakt när man tar hand om sin egen unge.

Idag sitter jag barnvakt. Min man hjälper min bror att flytta och någon måste ju tyvärr se efter barnet. Annars såg jag fram emot att bära en sjusitssoffa hundratjugo meter. Det är faktiskt roligt att ha ungen ensam ibland.

Här har vi vår lekorgie. Jag hade tänkt vara snäll och visa massa videos men jag fattar inte hur man laddar upp dem. Your loss, världen.

3 thoughts on “Barnvakt

Kommentera

