Snyggaste

Idag var jag och tränade på allvar för första gången på kanske tre veckor. Det är alldeles för länge, men förkylningen och efterföljande bihålleinflammation tog musten ur mig totalt.

Det slog mig när jag stod där med de andra pojkarna och flickorna att jag verkligen är en fantastiskt vacker människa. Låt oss vara ärliga – jag är kanske den vackraste människan jag sett live, utom måhända min syster och en av damerna som leder den afrikanska dansen på onsdagarna. Det är inte helt omöjligt att det var endorfinerna som dammades av, måhända i kombination med Hannibal Lecters tes om att man ”åtrår det man ser varje dag”, men fy för bövelen. Varje linje är gudalik i sin perfektion även om den är lite bucklig, varje kurva söt som ett svenskt höstäpple.

Jag måste gå och träna oftare.

4 thoughts on “Snyggaste

  1. Svar angående rökning;
    Självklart är det så, men när man är liten och omogen så tar man inte in sådana meningar så seriöst. Därför bör föräldrar föregå med gott exempel. Barn gör som man gör, inte som han säger!

Kommentera

