Dan Savage

När jag diskuterar saker med andra bloggare eller bloggläsare finner jag ofta mig själv i att citera Dan Savages idéer och tankar gällande olika saker, t.ex ”The campfire rule” i förhållanden med en stor åldersskillnad. Sanningen är att upptäckten av Dan Savage har totalt förändrat min syn på förhållanden och sexualitet till en som ofta gör mig opopulär. Det gör inget. Jag är gärna opopulär, så länge jag vet att jag har rätt, men jag börjar irritera mig själv med min mantra ”Dan Savage säger…..”

Originalitet är så svårt.

Kommentera

