Mitt barns rygg

Mitt barn har en väldigt hårig rygg. Det har han haft sedan han föddes. Alla antog att det var languohår som skulle falla av, men det stannade kvar av någon anledning. Väldigt sött är det att se hans duniga lilla rygg när han tultar omkring i sin blöja. Jag vill inte spika hans roll som mobboffer hårdare än jag antagligen redan gör så jag väljer att illustrera detta med en bild av ett barn som uppenbarligen inte är mitt.

https://i0.wp.com/static.ddmcdn.com/gif/atavism-2.jpg

Vi brukade skämta när jag var gravid att vi hoppades på att barnet skulle få min mans näsa och min kroppsbehåring (alternativt min näsa och min mans kroppsbehåring) eftersom han då skulle se ut precis som Alf från Melmac. Det verkar bli mer eller mindre verklighet.

Kommentera

