Whootie

I filmen igår fanns det flera scener där sektledaren Jonas (spelad av Ivan Rassimov) trumpetade ut Bachs Toccata und Fuga i högtalare.

Jag har tittat så mycket på det här klippet nedan att jag nästan allvarligt väntade mig att någon skulle börja skaka jättemycket på rumpan mitt i begravningen eller vad det nu kunde vara för scen.

Jag önskar att jag kunde skaka sådär på behagen. Flera lektioner i orientalisk dans har gett mig förmågan att vicka på axlarna och därmed på brösten, så jag är halvvägs till en karriär som gogo-dansös. (Jag skojar, jag är minst tio tusen mentala år för gammal. Ingen tycker om en trött gammal cyniker på gogo-scenen.)

6 thoughts on “Whootie

  1. jag fastnade också för en sån här video för nåt år sedan, hittar den inte igen nu… jag är så fascinerad över fysiken. hur går det här ihop. borde man börja träna detta? får man så där mastig rumpa då? är det här porr?

  2. Det här är inte porr, men det är mucho imponerande fysik. Jag anser att alla borde träna detta, gärna under inflytande av alkohol. Extra poäng till den som filmar och skickar till mig för inspektion.

Kommentera

