Förkylen igen.

Jag är fortfarande inte frisk men jag har börjat känna smak igen, så resten struntar jag i. Det är ju smaken man saknar. Men nu är både min man och min son sjuka men hanterar det mycket bättre än jag gjort. Sonen klampar glatt omkring med snor över hela huvudet och mannen är mer eller mindre normal. Jämfört med mig (jag tyckte att det var jobbigare att vara förkyld än att föda barn, eftersom man åtminstone vet att barnafödandet kommer att gå över efter ett par dagar) är de starka och obesvärade som Bette Midler.

Premiere
Passar inte in i sammanhanget, men är rolig.

Bara så att alla vet så är alltså jag mannen i förhållandet.

Kommentera

