Min svågers vänner

Min svåger hade tre vänner. När vi var och hälsade på när vi skulle på bröllop för ett par veckor sedan hade den ena dött av en överdos och den andre brytit kontakten med svågern sedan han (vännen) slutat dricka. Den tredje vännen sitter inne sedan han blivit påkommen med att bryta sig in hos gamla tanter (80+) och våldta dem.

Jag tänkte på hans tredje vän när jag såg de här klippen.

Be afraid, be very afraid hela ditt liv.

Min mans respons när han fick reda på att knarkkompisen dött var ”Bra. Jag tyckte aldrig om honom iallafall.” Alla funderade lite och kom fram till att det faktiskt var ganska bra, kompisen hade inte alls varit sådär charmig och rolig som alla låtsades. Det var bara som man sa eftersom han var död.

Kommentera

