Jag gör ont

De senaste dagarna har jag fått så vansinnigt ont i ryggen. Det känns som att brösten blivit jättetunga och ingen BH hjälper. Visserligen blev brösten helt enorma för något år sedan, men de har ju under det sista halvåret också tunnats ut så att de hänger och dinglar som två flaskor. Jag hade tänkt illustrera med den där lustiga bilden av Jack Nicholson som äter en macka i tron att han skulle ha häng, men hans moobs var faktiskt fylligare och fastare än mina ens när de var på topp. Bra för honom. I vilket fall är det alltså inte ökad volym i kupan som gör att jag har ont.

https://i0.wp.com/www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2010/06/backpain-1277396540.jpg
Jag vill åldras som Nicholson.

Jag nämnde detta för min man som sa att det kanske var så att det är förkylningen som satt sig i ryggen. Han sa att det kunde hända. Jag sa att han var dum i huvet, och då sa han att okej, kan det kanske vara på grund av att jag plockar upp folk och bär runt på dem ibland? Det låter troligare.

De sista månaderna har jag kommit i vanan att gå fram till min man och lyfta upp honom. Antingen går jag runt lite med honom medan han tjoar och piper av spänningen, eller också lägger jag honom på ryggen och gör lite benböjningar. Jag vet inte varför jag gör detta, det är bara en grej jag börjat göra, antagligen för att imponera på min man, jag vet inte riktigt. I vilket fall måste jag sluta med det nu. Det gör verkligen jätteont.

2 thoughts on “Jag gör ont

Kommentera

