Bloggutmaningens första uppdatering.

Hazel och Victoria har nog rätt. Speciellt Hazel eftersom hon var först. Det blir nog lite mycket träning. Uppdatering sker därför så som följer.

Nummer 02 – I mina öron när jag tränar gråter. Ett deppigt soundtrack till låtar vi gråter till.

Nummer 04 – Målet med min träning läsning. En bok vi läst för att imponera på andra, samt hur det fungerat.

Nummer 06 – I min träningsväska DVD-samling. Jag tjatar ju om mina filmer jämt, vore intressant att höra lite av er.

Nummer 10Favoritövning Favoritjobb. Ingen jobba ju med det hon vill, men vilket yrke har varit favoriten hittills?

Nummer 12 – Favoritkonditionsträning. Ja, den får banne mig vara kvar, så får alla skriva om glömda badnätter eller danstillställningar på loftet.

Nummer 17 – Då tränar dödar jag allra helst. Situationer då man faktiskt var nära att hugga ihjäl någon. Jag ser fram emot många myndighetshistorier.

Nummer 23 – Mitt bästa kosttips husmorstips. Jag älskar husmorstips.

Nummer 31 – Hälsa för mig. Får också vara kvar då jag ser det som en version av frågan om livsåskådning.

Nummer 32Favoritlivsmedel. Favorit-vandringslegend.

Nummer 34 – Där tränar somnar jag helst. Situationer då vi ofta vill kolla om det finns en soffa att sova på.

Nummer 35 – Detta tränar dricker jag allra helst i. Kvällens outfit!

För den som inte orkar copy-pasta finns hela listan uppdaterad här

One thought on “Bloggutmaningens första uppdatering.

Kommentera

