Bloggutmaning

Jag försöker få med Åsiktsregistret i en bloggutmaning för att få lite inspiration i bloggvardagen. Ni andra trogna kommentatörer (Prinsessan på Ärten, Sofia Londonbloggaren, Kusinen, Hazel) är också varmt uppmanade att följa med på denna resa.

Till att börja med vill jag klargöra att jag inte riktigt var medveten om vad en bloggutmaning var. Tydligen är det när man sitter och hittar på frågor om sig själv eller uppgifter för sig själv som man sedan besvarar i sin blogg, en slags sanning eller konke inför en oftast ljummen publik.

https://i0.wp.com/cdn.publishme.se/cdn/6/2087006/images/2010/bbllllooguuutmmmmamaddnikfn_118651647.jpg
Träigt och inte sällan grammatiskt inkorrekt.

 Efter lite googlande fann jag följande lista med trevliga frågor som visserligen inte är mycket intressantare, men å andra sidan…. nej, jag kommer inte på riktigt varför jag tycker den här bloggutmaningen verkar trevlig, men nu är det så iallafall. Favoritmellanmål, favoritmuskel, stjärntecken, vilken trevlighetsnivå!

Givetvis är jag öppen för andra förslag.

Nummer 01 – Vad bjuder jag på för mat?
Nummer 02 – I mina öron när jag tränar gråter
Nummer 03 – Mitt stjärntecken

Nummer 04 – Målet med min träning läsning
Nummer 05 – Favoritsaker
Nummer 06 – I min träningsväska DVD-samling
Nummer 07 – Då mår jag som bäst
Nummer 08 – Min tro eller livsfilosofi
Nummer 09 – Favoritmuskel
Nummer 10Favoritövning Favoritjobb
Nummer 11 – En vanlig dag hemma hos mig
Nummer 12 – Favoritkonditionsträning
Nummer 13 – Mina inspirationskällor
Nummer 14 – Favoritmellanmål
Nummer 15 – Ett pinsamt ögonblick
Nummer 16 – Så här kan en matdag ut för mig
Nummer 17 – Då tränar dödar jag allra helst
Nummer 18 – Favoritmat
Nummer 19 – Kändisblogg jag följer
Nummer 20 – Mitt hem
Nummer 21 – Min favoritfrukost
Nummer 22 – Det här får mig att gråta
Nummer 23 – Mitt bästa kosttips husmorstips
Nummer 24 – Första bloggen jag började följa
Nummer 25 – Favoritlivsmedel
Nummer 26 – Då älskar jag att blogga
Nummer 27 – En fredagskväll unnar jag mig gärna
Nummer 28 – Min favoritplats
Nummer 29 – Då hatar jag att blogga
Nummer 30 – Saker jag saknar
Nummer 31 – Hälsa för mig
Nummer 32Favoritlivsmedel. Favorit-vandringslegend
Nummer 33 – Så sover jag
Nummer 34 – Där tränar somnar jag helst
Nummer 35 – Detta tränar dricker jag allra helst i. Kvällens outfit!

5 thoughts on “Bloggutmaning

  1. Jeg tror, at det handler lidt for meget om træning til, at jeg har noget interessant at sige (eftersom jeg ikke træner overhovedet), men sjov idé! "Favoritlivsmedel" står i øvrigt to gange.

  2. Äsch, inte behöver man träna för att träna. Innan jag blev tjock var jag som mest aktiv när jag spelade monopol. Men får ta och fundera ut en ny grej för att ersätta livsmedlet. Kanske….. favoritklänning.

  3. Jag tyckte också att det var lite väl mycket träning. Om man tränar för mycket kan man bli smal och vad ska man då beklaga sig över på bloggen. Om man klagar över att man är smal får man en massa haters.

Kommentera

