Tjockisar

Lady Dahmers man tycker om tjockisar. Lady Dahmer själv tycker också om tjockisar.

Och jag tycker om tjockisar. Jag tycker att tjocka människor ser trevligare ut än smala människor. Jag är fördomsfull mot attraktiva människor över lag men tycker att tjocka attraktiva människor ser trevliga ut, medan smala attraktiva människor ser förjävla elaka ut.
Jag tycker om lite konstigt formade kroppar också, de är mycket mer intressanta än traditionellt snygga kroppar. Traditionellt snygga kroppar är bara släta, inga gropar eller andra karaktärsdrag alls. Orgie-scenen i ”Eyes Wide Shut” t.ex. gjorde mig nästan arg eftersom det var damer överallt men ingenting att se, och så var det meningen att man skulle sitta där och bara ”åh wow, kolla alla snygga brudar, där skulle man allt vara!”. Bara långa, släta ben och runda, släta bröst överallt, skittråkigt. Om damerna har lite celluliter och finnar och grejer får man ju lite att titta på, perfektion innebär i detta fallet total brist på detaljer eftersom det bara är släthet och blanka ytor som gäller. Celluliter och finnar behöver man ju inte vara tjock för att ha, men jag tycker att damerna blir vackrare om de är lite överviktiga iallafall. De ser så mjuka ut. Inte så att smala tjejer inte kan vara attraktiva, men som sagt, jag har ju mina fördomar att tampas med.

I vilket fall frågade jag min man om han tyckte om tjocka tjejer. Han svarade bestämt nej.

2 thoughts on “Tjockisar

  1. Ping: Drömhus | mondokanel

Kommentera

