Jag hatar att föreställa mig

Skall jag hålla på och vräka ur mig exempel på folk jag gillar och ogillar måste jag nämna John Lennon, eller snarare Lennons svansång ”Imagine”.

Jävla idioti. Jag ser det typ som musikversionen av ”DaVinci Koden”. Anledningen till att alla älskar den är för att alla kan känna sig mjuka och smarta och djupa samtidigt som man inte behöver känna något eller anstränga sig på någon nivå över huvud taget. Skäms, Lennon!

One thought on “Jag hatar att föreställa mig

Kommentera

