Semester

Idag skall jag resa till min bror och hälsa på lite. Vi skall bara vara borta ett par dagar, men som ni förstår kan det vara lite dåligt med inlägg. Därför skall jag försöka att skriva ett riktigt smaskigt inlägg med massa personliga saker innan jag reser, så att alla håller sig nöjda tills jag kommer tillbaka.
Jag var och tränade lite igår. Jag hade tänkt att strunta i det eftersom min andre bror skulle komma över och kolla på ”Emanuelle in America”, som jag inte rekommenderar att någon ser tillsammans med sin bror. Jag hade tänkt att den skulle vara lite cheeky sådär, lite naket och hoppla som i en Russ Meyer-film, men den var riktigt chockerande. I en scen älskade en prostituerad en häst, och det i närbild för att undvika att man skulle missta det för en fejkning.

Men som sagt, jag var och tränade igår. Dom har bytt ut vår tjocka gamla boxningstränare mot en läcker Vincent Gallo-typ, ännu vackrare än originalet och med stora svettiga armar. Jag var tvungen att gå innan stretchingen men fick inte för min mor, då hon var nervös att Vincent Gallo skulle tro att hon skickat hem mig för att lägga in en stöt.

https://i0.wp.com/www.daleisphere.com/wp-content/uploads/legally-blonde-2001-reese-whitherspoon-holding-her-dog-bruiser.jpg
Det här leendet under 1,5 timma.

Min mors väninna hade tagit med en boxningskamrat som verkade väldigt rolig. Hon dök upp i tajt linne som var lite genomskinligt, så man såg att hon inte hade BH under, och bröstvårtorna syndes igenom efter ett tag. Hon hade opererade behag, och därför behövdes inte stöd, vilket ju måste spara pengar i längden (sport-BH:ar kostar skjortan).
Hon log ett lite dumt jätteleende hela träningen igenom och förstod ingenting utan var tvungen att få allt förklarat för sig flera gånger av Vincent Gallo. Hon avbröt bara sitt glada leende för att rynka på pannan och puta betänksamt med läpparna för att fundera ut hur hon skulle hoppa eller vilket slag som var vilket. Hon hade dessutom valt att dyka upp med utsläppt, lockat hår och en tjock mask av smink, så man visste ju att ryktet hade spridit sig om den nya boxningstränaren. Jag blev glad av att träna med den här tjejen. Hon verkade så glad i sig själv att man inte kunde annat än att tycka om henne. Annars brukar jag associera stela plastiktuttar, genomskinliga linnen och jättemycket smink med otrevliga, cyniska och bitchiga damer, så det var uppfriskande att få träna med en dam som så grundligt dödade den fördomen. Det var som att träna med karaktären i Legally Blonde.

Jag kommer att boxas nästa vecka också. Det är verkligen uppfriskande för både kropp och knopp att bli stimulerad av ögongodis och bli helt varm av hur fel man har haft.

2 thoughts on “Semester

Kommentera

