Ajajajaj…..

Jag fick precis ett mejl, och jag vann ett bud på en klänning på Tradera. Första gången jag lagt in ett bud, såvitt jag minns, och jag vann. Det var oväntat. Jag hade liksom tänkt börja budandet så att det kom igång ordentligt men jag har inte råd att köpa en klänning. Dessutom en jag inte ens provat och kan vara flera storlekar för stor. På bilden är den liten, men tydligen ljuger den.

Såhär ser den ut. Shit.

Jaja. Den var ju snygg iallafall. Det kunde ju vara värre. Det blir väl till att dra in på tandkrämsbudgeten eller chipsbudgeten.

Anledningen till att jag tänkte vara vänlig var för att jag gillar tjejen som satte upp annonsen, hon syr trevliga barnkläder i glada färger. Jag har inte råd att köpa några av barnkläderna men det är roligt att vara inne och digga kläderna och drömma lite.

Hade jag haft råd hade jag inte fått köpa kläderna för min man heller, han är så tråkig vad gäller lillens kläder att det inte är klokt.

2 thoughts on “Ajajajaj…..

  1. Får man en så där fin "pose" på köpet när man har klänningen på sig?Jag ska bidra med frågor till frågestunden. Senare, jag orkar inte just nu, är aptrött.

Kommentera

