Utmaning. Eller snarare vädjan

https://i0.wp.com/www.dreadcentral.com/img/reviews/vzombieb.jpg
Alla skall ha sett Paul Naschy.

Jag funderade lite på vad Victoria skrev i sin kommentar om det där med filmerna, och sanningen att säga hade jag funderat lite om det innan också. Det vore ju onekligen roligt om jag kunde omvända några till den onda sidan. Jag funderar på att gå igenom alla exploitationgenrer på wikipedia och höra om någon är intresserad.

Kom igen nu, mina damer. Alla kommer att tycka att ni är intressantare, plus att ni kommer att sjujäkla trevligt! Alla borde ha sett minst en film ur varje exploitationgenre.Kom igen nu. Woo woo!

9 thoughts on “Utmaning. Eller snarare vädjan

  1. Kalas! Vad trevligt, vad glad jag blir. Då sätter jag mig ner imorgon och gör en liten lista över de bästa filmerna per genre. Vilken sommar!

  2. Skrev jag Veronica! Nejmen herregud förlåt, jag kan bara skylla på att det var sent och jag egentligen skulle sovit för flera timmar sedan. Åh vad pinsamt.

Kommentera

